I.   ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK

II.  HONLAP ÜZEMELTETŐI ÉS TÁRHELY SZOLGÁLTATÓI – ELADÓI ADATOK

III. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

IV.  MEGJELENÍTETT ÁRAKRA VONATKOZÓ TUDNIVALÓ

V. A TERMÉKEKKEL KAPCSOLATOS MEGRENDELÉSI, SZÁLLÍTÁSI, SZÁMLÁZÁSI, FIZETÉSI INFORMÁCIÓK:

V.1 MEGRENDELÉSI INFORMÁCIÓK:

  • A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA
  • RENDELÉS MENETE

V.2. SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK:

V.3. SZÁMLÁZÁSI és FIZETÉSI INFORMÁCIÓK:

  • BANKI ÁTUTALÁS
  • KÉSZPÉNZES FIZETÉS

VI. GARANCIA

VII.  A KELLÉKSZAVATOSSÁGRÓL, A TERMÉKSZAVATOSSÁGRÓL ÉS A JÓTÁLLÁSRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ

VIII.  ELÁLLÁS, VISSZASZÁLLÍTÁS (ÁRUVISSZAVÉTEL):

  1. ADATVÉDELEM, TÁJÉKOZTATÁS
  2. A HONLAP TULAJDONOSÁNAK TECHNIKAI JOGAI
  3. A SZERZŐI JOGOKRÓL

XII.  VONATKOZÓ JOGSZABÁLYOK

XIII.  FELÜGYELETI SZERVEK

XIV. EGYÉB INFORMÁCIÓK

 

 I. ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK:

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a Webáruháznak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban: ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásaimat, amennyiben a szerződés minden pontjával egyetért, és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti azt. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus (online) formában kerül megkötésre és elfogadásra a webáruház üzemeltetője/eladója és a webáruház látogatója/vásárlója között, mely a későbbiekben nem kereshető vissza. A megkötött szerződés magatartási kódexre nem utal. A webáruházban történő megrendelés rögzítéséhez szükséges adatok megadása önkéntesen történik.

A vevő az adatlap kitöltésekor köteles elfogadni az ÁSZF-t. Amennyiben az ÁSZF-t nem kívánja elfogadni, úgy a rendelés nem lehetséges.

Mint honlap üzemeltető nyilatkozom arról, hogy az általam kért adatokat semmilyen módon nem adom át illetéktelen személynek és nem kívánom mások reklámcéljaira felhasználni, kizárólag saját termékeim értékesítésére (számlázás, kiszállítás) miatt van rájuk szükség.

A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésére:

II. HONLAP ÜZEMELTETŐI ÉS TÁRHELYSZOLGÁLTATÓI – ELADÓI ADATOK

  • Név: Szabó Tibor és Társa Kereskedelmi és Szolgáltató Bt.
  • Cím, székhely: 1033. Budapest, Szérűskert u. 21.
  • Adószám: 28424673-2-41
  • Bankszámla: 11703006-20308290-0000000
  • Termék készítő: Szabóné Csillag Mária  1205. Budapest, Mikszáth u. 28.
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Weboldal címe: http://www.csillagfenykeramia.hu
  • Ügyfélszolgálat, kapcsolatfelvétel, igénybejelentés, reklamáció:

info@csillagfenykeramia.hu és info@sunbatik.hu

  • Szállítási partner, partnerek megnevezése: MPL (Magyar Posta Zrt.) ,GLS
  • A termékek személyes átvételi lehetősége: 1205.Budapest, Mikszáth u. 28.
  • A csillagfenykeramia.hu weboldalt a PROFITÁRHELY Kft. (6000. Kecskemét, Szolnoki út 23.Cg., 03-09-121889, Adószám: 23173080-2-03 / HU23173080, www.profitarhely.hu) tárolja és üzemelteti a szerverein.

III. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

Saját tervezésű és készítésű díszkerámiák, használati kerámiák, kerámia ékszerek valamint festett(batikolt)  ruhák.

IV. MEGJELENÍTETT ÁRAKRA VONATKOZÓ TUDNIVALÓK

A honlapon szereplő árak, bruttó árak, 27%-os ÁFA tartalommal.

Az árak magyar forintban (HUF) értendőek.

A termékek árát mindig a honlapon található aktuális árlista tartalmazza. Fenntartom a jogot az árlista egyoldalú módosítására azzal, hogy az adott áron már megrendelt és visszaigazolt termék ára a kiszállításig nem emelhető. A webáruházban nem szereplő egyedi kérés alapján készített termékekre egyedi árajánlatot küldök. Az adott árajánlat 10 napig érvényes. A termékek ára nem tartalmazza a szállítás díját. A szállítási díjon felül külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

V. A TERMÉKEKKEL KAPCSOLATOS MEGRENDELÉSI, SZÁLLÍTÁSI, SZÁMLÁZÁSI, FIZETÉSI INFORMÁCIÓK:

V.1. MEGRENDELÉSI INFORMÁCIÓK:

Termékeinket honlapunkon a webáruházban vagy e-mailben rendelheti meg.

– Webáruházon keresztül a megrendelőlap kitöltésével és elküldésével.  A webáruházban a vásárlás regisztráció nélkül lehetséges.

– Email-ben:

Kerámiákat: info@csillagfenykeramia.hu

Ruhaneműket: info@sunbatik.hu

A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

A megrendelések feldolgozása munkanapokon, 10:00-18:00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, de amennyiben az  18.00 óra után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.                    Minden esetben telefonon vagy e-mailben visszaigazoljuk a beérkezett megrendeléseket. Általános teljesítési határidő: banki (előre történő) átutalásos fizetési módnál a vételár kiegyenlítését követően 1-3 munkanapon belül. A visszaigazolásban tájékoztatjuk megrendelőinket a teljesítés várható dátumáról. Amennyiben a megrendelés elküldését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló levél nem érkezik részünkről, akkor megrendelésének rögzítése nem volt sikeres (a szerződés nem köttetett meg). Ilyen esetekben kérjük, keressen fel minket a honlapon feltüntetett elérhetőségeinken (Kapcsolat menüpont)

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén az összeg visszautalásra kerül.

RENDELÉS MENETE

  1. Tegye a kiválasztott termék(ek)et a kosárba a „Kosárba rakom” gombbal.
  2. Ellenőrizze a kosár tartalmát, majd jelölje be a szállítás módját.
  3. Kattintson a „Tovább a pénztárhoz” feliratú gombra.
  4. Adja meg a számlázási és szállítási adatokat. Amennyiben a számlázási és szállítási adatok eltérőek, aktiválja a bejelölést a “Szállítás másik címre?” jelölőnégyzetnél és adja meg a kívánt, a számlázási címtől eltérő szállítási adatokat.
  5. Az adatok megadását követően kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra.
  6. A megrendelés elküldését követően e-mail-ben visszaigazolást kap a rendelésről.
  7. A beérkezett megrendelését telefonon vagy e-mailben visszaigazoljuk.

*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül lehetséges! Ha a megrendelés elküldését követően észleli, hogy hibásan adta meg valamely adatát, a telefonos visszaigazolás alkalmával korrigálhatja, vagy jelezheti elérhetőségeink bármelyikén.

Ez a leírás külön is megtalálható: Dokumentációk menüpontban (nyitóoldal láblécben) a „Vásárlási Tájékoztató” -ban.

V.2. SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK:

Személyes átvétel:

Személyes átvétel esetén a megadott e-mailen jelzem, hogy a termék átvehető. Az átvétel időpontja rugalmasan egyeztethető, nincsen kötött nyitvatartási idő.  Átvételi cím: 1205. Budapest, Mikszáth u. 28.  vagy   egyeztetés szerint.

Házhoz szállítás :

Házhoz szállítás esetén olyan címet kérek megadni, ahol a megrendelő vagy a képviseletedre jogosult személy jelen lesz, amikor érkezik a kézbesítő.  A futárszolgálat rendszere egy rövid e-mailt és/vagy SMS-t küld, amikor a csomagot a futár megkapta, de én is küldök értesítést a feladásról a nyomkövető ragszámmal.

A szállítás (Posta vagy futárszolgálat) átfutási ideje már nem tartozik a vállalt határidőbe. Az átlagos szállítási idő a megrendeléstől számított 2-5 munkanap. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-18 óra között történik.

Webáruházunk külön csomagolási költséget nem számít fel a megrendelt termékekre!

A megrendelt termék kézbesítése jelenleg csak magyarországi címre történő kézbesítéssel, házhoz szállítással valósul meg.

A szállítást végző partnerek:

Magyar Posta Zrt                                                                                             Székhely: Budapest, 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6. Cégjegyzékszám: 01-10-042463

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. Székhely:2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2. info@gls-hungary.com Cégjegyzékszám:13-09-111755

Továbbított adatok köre: megrendelő neve, email címe, telefonszáma, lakcíme/székhelye, szállítási cím

A csomag vagy levélpostai küldemény minden esetben tartalmazza a megrendelő nevére kiállított számlát és a védőcsomagolásban lezárt terméket. Kérjük, átvételkor szíveskedjék megvizsgálni a csomagot, és a termékeken észlelt esetleges sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.

V.3. SZÁMLÁZÁSI és  FIZETÉSI INFORMÁCIÓK:

A rendelés beérkezésével, illetőleg a díjbekérő átvételével a megrendelőnek (vásárlónak) fizetési kötelezettsége keletkezik A rendelés visszaigazolása és a díjbekérő tartalmazza a banki átutaláshoz szükséges adatokat. Amennyiben a rendelés visszaigazolásától számított 2 napon belül nem történik meg a fizetés, úgy a terméket visszahelyezem a Webáruház-ba (tovább nem tartom a megvásárolt termékek között). A fizetés beérkezését követően számlát küldök a postázott termékkel együtt, vagy személyesen adom át az termék átvételekor.

Banki átutalás: A megrendelt terméket és posta költséget, azaz a visszaigazolásban szereplő végösszeget előre kell átutalni, ha házhoz szállítással történik a rendelés. Utaláskor a megjegyzés rovatban, kérem a rendelés számot feltüntetni!

A fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz.

Bankszámla tulajdonos: Szabó Tibor és Társa Bt.

Folyószámlát vezető bank: OTP Budapest, III. Kerületi Fiók

Folyószámla szám: 11703006-20308290-0000000

Készpénzes kifizetés: A termék személyes átvétele esetén, a termék ára készpénzben fizetendő.

Személyes átvétel helye:1205.Budapest, Mikszáth u. 28. vagy megegyezés szerint.

Személyes átvételnél készpénz- és bankkártyás fizetés is lehetséges.

VI. GARANCIA:

A honlapon értékesített termékekre:

Törésgarancia: Amennyiben a feladott kerámiák a szállítás során megsérülnek, a törött darabot soron kívül díjmentesen pótolom. A kárt az átvételt követő 5 napon belül az info@csillagfenykeramia.hu  címre küldött fotóval lehet bejelenteni, semmi egyéb igazolás, jegyzőkönyv, tanú nem szükséges hozzá.

Határidő garancia: A termék a termékleírásban vállalt – illetve egyedi terméknél a megrendelési űrlapon kért és visszaigazolt – rendelési határidőig készül el. A vállalt határidő a termék elkészítésére vonatkozik, amikortól a rendelés személyes átvételre rendelkezésre áll vagy postázásra kerül. A határidőbe a szállítás vagy személyes átvétel lebonyolítási ideje nem tartozik bele. Ha a termék a megadott határidőre nem készül el, a határidő előtt 10 nappal a készítő(eladó) jelzi a szükséges határidő módosítását és az új vállalási határidőt. Ekkor a vevő részéről eldönthető, hogy a rendelést a módosított határidővel fenntartja, vagy lemondja.

VII.  A KELLÉKSZAVATOSSÁGRÓL, A TERMÉKSZAVATOSSÁGRÓL ÉS A JÓTÁLLÁSRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ

VII.1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? Ön az eladó hibás teljesítése esetén vele szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Abban az esetben, ha a hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának).

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján? Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet. Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét? Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az eladó vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítéskor is megvolt.

VII.2.Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával? 

Ingó dolog (termék) hibája esetén megrendelő – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján? Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak? A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. (tehát a “nem ilyenre gondoltam” nem ez az eset).

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított egy éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a megrendelőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól? A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
  • A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Eljárás szavatossági igény esetén

Szavatossági igény érvényesítése esetén a megrendelő kötelessége és felelőssége a szerződés megkötésének bizonyítása, amelyet számlával kell igazolni.

Amennyiben a szavatossági igény teljesíthetőségéről a bejelentéssel egyidejűleg nem áll módomban nyilatkozni, úgy legkésőbb 5 (öt) munkanapon belül tájékoztatom a vevőt álláspontomról vagy a szavatossági igény elutasítása esetén annak indokáról és arról, hogy békéltető testülethez fordulhatsz, amennyiben nem értesz vele egyet.

Kijavítás vagy kicserélés esetén igyekszem azt legkésőbb 15 (tizenöt) napon belül elvégezni és teljesíteni.

VII.3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a jótállás jogával? Hibás teljesítés esetén a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az eladó 1 év kötelező jótállásra köteles.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól? A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

A megrendelt termék zárt dobozban, illetve lezárt védőfóliás vagy buborékfóliás csomagolásban fog megérkezni. Amennyiben a termék hibás, kérjük, juttassa vissza nekünk címünkre: Szabóné Csillag Mária 1205. Budapest, Mikszáth u. 28. Hibás termék esetén térítésmentesen új terméket küldünk Önnek, de ennek előfeltétele, hogy a hibás terméket visszajuttassa számunkra.

VIII.  ELÁLLÁS, VISSZASZÁLLÍTÁS ,ÁRUVISSZAVÉTEL:

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében megrendelő a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Nem illeti meg a megrendelőt az elállási/felmondási jog:

  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a megrendelő személyére szabtak, mint például a névre szóló, egyedi mintájú kerámiák!
  • Ruházati termék esetén, ha a vevő nem a Használati útmutató-nak megfelelően jár el és ebből adódóan sérül a termék anyaga, színe.

Ha a vevő az elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni ( postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Szabóné Csillag Mária 1205. Budapest, Mikszáth u. 28., illetve az info@csillagfenykeramia.hu vagy info@sunbatik.hu  e-mail címre.

Elállás esetén a Webáruházban megjelölt vételárat az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríti. A vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (pl. vissza szállítás díja). A vásárlót ezen felül költség nem terheli. Ugyanakkor a nem rendeltetésszerű használatból eredő esetleges károk a vevőt terhelik.

Megrendelő köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később az eredetivel megegyezően gondos csomagolásban visszaküldeni vagy szolgáltató címén személyesen leadni.  A visszatérítést szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg sértetlenül vissza nem kapta a terméket.

IX. ADATVÉDELEM, TÁJÉKOZTATÁS

A webáruház használata, megrendelés vagy regisztráció során a honlap üzemeltető (eladó) rendelkezésére bocsátott személyes adatokat (név, cím, e-mail cím, telefonszám) a honlap üzemeltető(eladó) bizalmasan kezeli és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben, amennyiben az alvállalkozója (futárszolgálat, Magyar Posta a megrendelés kézbesítéséhez). Az adatok megadása önkéntes, azok megadása és rögzítése/feldolgozása a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve beazonosíthatóak legyenek.

Az adatkezelésre vonatkozó részletes leírás megtalálható a dokumentációk között az Adatkezelési Tájékoztató-ban (Dokumentációk menüpontban – nyitóoldalon a láblécben).

Mint honlap üzemeltető nyilatkozom arról, hogy az általam kért adatokat semmilyen módon nem adom át illetéktelen személynek és nem kívánom mások reklámcéljaira felhasználni, kizárólag saját termékeim értékesítésére (számlázás, kiszállítás) miatt van rájuk szükség.

Megrendelő tudomásul veszi, és elfogadja, hogy a honlapon történő böngészéssel megszerzett információkat csak magáncélra használja. Megrendelő, mint honlaplátogató elismeri, és nem vitatja, hogy a honlap tartalma a honlap üzemeltetőjének szerzői és szellemi tulajdonát képezi. A honlap üzemeltetője nem járul hozzá a tartalmak üzleti célú, egészben vagy részben történő felhasználásához, hasznosításához, átvételéhez, többszörözéséhez, terjesztéséhez, nyilvános előadásához, átdolgozásához vagy egyéb felhasználásához, ennek megvalósítása díjköteles és a szolgáltató és/vagy jogosult előzetes írásbeli hozzájárulása szükséges. Amennyiben a honlap vagy a hírlevelek tartalmát a honlap üzemeltetőjének engedélye nélkül azonos vagy hasonló formában észleljük harmadik személyek honlapján, nyomtatott formában, nyilvános előadásokon vagy bármilyen más írott illetve szóban elhangzott módon, amely üzleti célhoz fűződik, másolt oldalanként 100.000 Ft összegű kötbért számlázunk naponta. A kötbér a jogellenes használat átalánydíja, a jogsértés bizonyításán kívül tényleges kárt bizonyítani a szerző nem köteles. A jogellenes felhasználást közjegyzői ténytanúsítással, webmesteri igazolással és ügyvédi képernyőmentéssel is bizonyítjuk vita esetén. A közjegyzői ténytanúsítás közokirat.

Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF-t egyoldalúan módosítani.

Cookie-k (sütik):

Részletes leírás megtalálható a weboldalon az Adatkezelési Tájékoztató-ban. (Nyitóoldal lábléc)

X. HONLAP TULAJDONOSÁNAK TECHNIKAI JOGAI

Fenntartjuk a jogot, hogy a honlapon bármikor módosítást, átdolgozást eszközöljünk, a honlap elérhetőségét korlátozhatjuk, vagy megszüntethetjük. Felhívjuk a T. Honlaplátogató böngésző figyelmét arra, hogy a honlaphoz való hozzáférés folyamatosságát vagy hibamentességét nem garantálja a szolgáltató. A honlap használatra alkalmatlan állapotából vagy a nem megfelelő működésből, hiányosságból, esetleges üzemzavarból vagy félreérthetőségből eredő közvetlen vagy közvetett vagyoni vagy nem vagyoni károkért, vagy más veszteségért való felelősséget kifejezetten kizárjuk. Kárigény esetén a vita rendezésére előzetes és békés egyeztetés szükséges, a honlap üzemeltető székhelyén vagy telephelyén, jogi képviselő jelenlétében. Csak az ezen az egyeztetésen felvett jegyzőkönyv aláírását követően jogosultak a felek bírósághoz fordulni.

XI. SZERZŐI JOGOKRÓL

A webáruház oldalain megjelenő szöveges és képi, hang, illetve videótartalmakat felhasználni csak Szabóné Csillag Mária engedélyével lehet. A csillagfenykeramia.hu és a sunbatik.hu oldalon lévő tartalmak engedély nélküli felhasználása büntetést vonhat maga után.

 XII.  VONATKOZÓ JOGSZABÁLYOK

A jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

XIII.  FELÜGYELETI SZERVEK

Pest Megyei Kormányhivatal

  • Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály
  • Főosztályvezető: Mészáros Lóránd
  • Cím: 1124 Budapest, Németvölgyi út 37-39.
  • Postacím: 1535 Bp., Pf. 922.
  • Telefonszám: +36 (1) 458-5926Telefax: +36 (1) 458-5936
  • E-mail: mmbh@bfkh.gov.hu

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

  • Székhely: 1125. Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
  • Levelezési cím: 1530. Budapest, Pf.: 5
  • Telefon: +36 (1) 391-1400
  • Fax: +36 (1) 391-1410
  • Email: ugyfelszolgalat @naih.hu
  • Honlap: http://www.naih.hu

XIV. EGYÉB INFORMÁCIÓK

PANASZKEZELÉS

Amennyiben bárminemű panasz merülne fel, úgy azt a II. fejezetben megjelölt e-mail címre vagy postai címre tudod megküldeni. A panaszbejelentést 48 órán belül kivizsgáljuk és megválaszoljuk, amelyről írásbeli tájékoztatást küldünk.