RENDELÉSI TUDNIVALÓK: 

Termékeinket honlapunkon a webáruházban vagy e-mailben rendelheti meg.

– Webáruházon keresztül a megrendelőlap kitöltésével és elküldésével.

A webáruházban a vásárlás regisztráció nélkül lehetséges.

– Email-ben:

Kerámiákat: info@csillagfenykeramia.hu

Ruhaneműket: info@sunbatik.hu

A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

A megrendelések feldolgozása munkanapokon, 10:00-18:00 óráig történik.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, de amennyiben az 18.00 óra után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Minden esetben telefonon vagy e-mailben visszaigazoljuk a beérkezett megrendeléseket. Általános teljesítési határidő: banki (előre történő) átutalásos fizetési módnál a vételár kiegyenlítését követően 1-3 munkanapon belül. A visszaigazolásban tájékoztatjuk megrendelőinket a teljesítés várható dátumáról. Amennyiben a megrendelés elküldését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló levél nem érkezik részünkről, akkor megrendelésének rögzítése nem volt sikeres (a szerződés nem köttetett meg). Ilyen esetekben kérjük, keressen fel minket a honlapon feltüntetett elérhetőségeinken (Kapcsolat menüpont)

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén az összeg visszautalásra kerül.

RENDELÉS MENETE

  1. Tegye a kiválasztott termék(ek)et a kosárba a „Kosárba rakom” gombbal.
  2. Ellenőrizze a kosár tartalmát, majd jelölje be a szállítás módját.
  3. Kattintson a „Tovább a pénztárhoz” feliratú gombra.
  4. Adja meg a számlázási és szállítási adatokat. Amennyiben a számlázási és szállítási adatok eltérőek, aktiválja a bejelölést a “Szállítás másik címre?” jelölőnégyzetnél és adja meg a kívánt, a számlázási címtől eltérő szállítási adatokat.
  5. Az adatok megadását követően kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra.
  6. A megrendelés elküldését követően e-mail-ben visszaigazolást kap a rendelésről.
  7. A beérkezett megrendelését telefonon vagy e-mailben visszaigazoljuk.

*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül lehetséges! Ha a megrendelés elküldését követően észleli, hogy hibásan adta meg valamely adatát, a telefonos visszaigazolás alkalmával korrigálhatja, vagy jelezheti elérhetőségeink bármelyikén.

FIZETÉSI TUDNIVALÓK:

A rendelés beérkezésével, illetőleg a díjbekérő átvételével a megrendelőnek (vásárlónak) fizetési kötelezettsége keletkezik A rendelés visszaigazolása és a díjbekérő tartalmazza a banki átutaláshoz szükséges adatokat. Amennyiben a rendelés visszaigazolásától számított 2 napon belül nem történik meg a fizetés, úgy a terméket visszahelyezem a Webáruház-ba (tovább nem tartom a megvásárolt termékek között). A fizetés beérkezését követően számlát küldök a postázott termékkel együtt, vagy személyesen adom át az termék átvételekor.

Banki átutalás: A megrendelt terméket és posta költséget, azaz a visszaigazolásban szereplő végösszeget előre kell átutalni, ha házhoz szállítással történik a rendelés. Utaláskor a megjegyzés rovatban, kérem a rendelés számot feltüntetni!

A számlát a csomag tartalmazza. A fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz.

Bankszámla tulajdonos: Szabó Tibor és Társa Bt.

Folyószámlát vezető bank: OTP Budapest, III. Kerületi Fiók

Folyószámla szám: 11703006-20308290-0000000

Készpénzes kifizetés: A termék személyes átvétele esetén, a termék ára készpénzben fizetendő.

Személyes átvétel helye:1205. Budapest, Mikszáth u. 28. vagy megegyezés szerint.

Személyes átvételnél készpénz- és bankkártyás fizetés is lehetséges.

 

SZÁLLÍTÁSI TUDNIVALÓK:

 

Személyes átvétel:

Személyes átvétel esetén a megadott e-mailen jelzem, hogy a termék átvehető. Az átvétel időpontja rugalmasan egyeztethető, nincsen kötött nyitvatartási idő.  Átvételi cím: 1205. Budapest, Mikszáth u. 28.  vagy   egyeztetés szerint.

Házhozszállítás:

Házhozszállítás esetén olyan címet kérek megadni, ahol a megrendelő vagy a képviseletedre jogosult személy jelen lesz, amikor érkezik a kézbesítő.  A futárszolgálat rendszere egy rövid e-mailt és/vagy SMS-t küld, amikor a csomagot a futár megkapta, de én is küldök értesítést a feladásról a nyomkövető ragszámmal.

A szállítás (Posta vagy futárszolgálat) átfutási ideje már nem tartozik a vállalt határidőbe. Az átlagos szállítási idő a megrendeléstől számított 2-5 munkanap. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-18 óra között történik.

Webáruházunk külön csomagolási költséget nem számít fel a megrendelt termékekre!

A megrendelt termék kézbesítése jelenleg csak magyarországi címre történő kézbesítéssel, házhoz szállítással valósul meg.

A szállítást végző partnerek:

Magyar Posta Zrt

Székhely: Budapest, 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6. Cégjegyzékszám: 01-10-042463

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. Székhely:2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2. info@gls-hungary.com Cégjegyzékszám:13-09-111755

Továbbított adatok köre: megrendelő neve, email címe, telefonszáma, lakcíme/székhelye, szállítási cím

A csomag vagy levélpostai küldemény minden esetben tartalmazza a megrendelő nevére kiállított számlát és a védőcsomagolásban lezárt terméket. Kérjük, átvételkor szíveskedjék megvizsgálni a csomagot, és a termékeken észlelt esetleges sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.